מחלות של כלבים | בית חולים וטרינרי אשדוד

כתובת: העצמאות 85 (מאחורי בית המרקחת Be) אשדוד
שעות פתיחה:    יום א',ב,ג',ה' 20:00 - 10:00  |  יום שישי 14:00 - 10:00

מחלות של כלבים

אחוז לא נמוך מתושבי המדינה שלנו בחרו בחכמה ובחסד לגדל כלב ואפילו יותר מאחד. למרות שמדובר בחוויה שנותרת איתנו לזמן רב ופעמים רבות מעצבת את חיינו, עדיין יהיה עלינו להתמודד גם עם מחלות של כלבים. אבל, במקום להיבהל מהעובדה הזו, עלינו להחכים וללמוד כיצד להתמודד עם מחלות כלבים ובעיקר כיצד לבצע פעולות מונעות שיעזרו למגר אותן.

אילו מחלות כלבים יש

לצערנו ישנן מחלות כלבים נפוצות באותה מידה כמו לבני אדם וזה מונה גם מחלות כמו דלקות במערכת העיכול, סרטן, מחלות מין ועוד. יחד עם זאת, לא פעם מחלות שונות, או תסמינים שונים יכולים להופיע באופן עקיף באזורים שונים, אבל להיות מושפעים עקב מחלות שלא רלוונטיות לאותו אזור, או שמחלות יכולות להיגרם באופן עקיף מסיבות שלא היינו חושבים עליהן כלל.

לכן, הדבר שחשוב לבצע מן הצד שלנו, הבעלים, הוא תשומת לב אל למשל דלקת במערכת העיכול תסמינים ותופעות.

דלקת במערכת העיכול תסמינים

בין מחלות של כלבים שונות נוכל למצוא כמובן דלקות של מערכת העיכול וכפי שציינו עלינו לשים לב לתסמינים, על מנת שנוכל לספק לכלב שלנו טיפול בזמן. תסמינים של מערכת העיכול למשל הם תסמינים הקשורים בהקאות, שלשולים, חולשה, חוסר תיאבון, אפאטיות ועוד. כאשר אנו חשים שדברים מעין אלו מתרחשים עלינו להביא את הכלב לבדיקה בבית החולים הווטרינרי באשדוד.

הסיבה להופעה של דלקות במערכת העיכול יכולה להיות גם היא מגוונת ועלולה להיגרם עקב תזונה לקויה, כיבים, אלרגיות, זיהומים ועוד אחרים.

מחלות של כלבים - מניעה

בנוסף, אמנם אנו לא יכולים לגמרי למנוע הופעת מחלות של כלבים, אבל כן נוכל לסגל הרגלים בריאים יותר. כך למשל בהתאם לייעוץ של רופאינו בבית החולים באשדוד, תוכלו לספק לכלב תזונה בריאה יותר, תרופות נגד אלרגיות שעלולות להביא לכדי הדלקת ואף תקבלו עצות בנוגע לדרך הנכונה לשמור על פעילות גופנית בריאה לכלב.

השורה התחתונה

לא נוכל להתעלם מכך שמחלות כלבים יכולות להיות מאד נפוצות, גם אצל הכלב שלנו. לכן, הפתרון שלנו הוא להיות ערים ומודעים לתסמינים שונים וכמובן יהיה עלינו לגשת לטיפול נאות אצל בית החולים הווטרינרי באשדוד, בו נוכל לקבל הסברה מלאה בנושא בריאות הכלב שלנו, לצד כל התרופות והתכשירים.