וטרינר באשדוד | בית חולים וטרינרי אשדוד

החלטתם לאמץ כלב? כדאי שתכירו את החיסונים שהכלב שלכם ידרש לעשות בשבועות ובחודשים הבאים. החיסון הראשון נעשה בגיל 6-8 שבועות והוא כולל חיסונים ל-6 מחלות ונגיפים שונים לפי הרשימה הבאה:

- פרוו.

- כלבלבת.

- שפעת כלבים.

- דלקת כבד.

- 2 זנים של לפטוספירה.

החיסון הכולל את כל 6 המחלות והנגיפים נקרא 'חיסון משושה'. החיסון המשושה ניתן לכלבים בוגרים בכל שנה מחדש על מנת לשמור עליהם בריאים ממחלות ונגיפים קשים. החיסון הבא אחרי חיסון המשושה, הוא חיסון נגד מחלת הכלבת אשר מסכנת לא רק את הכלבים אלא גם בני אדם. גם את החיסון נגד מחלת הכלבת מבצעים פעם בשנה במרפאה לכלבים, והוא נחשב לחיסון חובה על-פי חוקי מדינת ישראל. החיסון האחרון אשר מומלץ לתת לכלב שלכם הוא חיסון נגד מחלת השעלת. זהו אינו חיסון מחייב וניתן לתת אותו על-פי המלצה של הרופא במרפאה.

אם אתם גרים בדרום ומחפשים וטרינר באשדוד, את כל החיסונים הללו תוכלו לבצע בבית חולים לבעלי חיים, המספק לבעלי הכלבים שירותים מגוונים לטיפול ולמניעה של מחלות אצל כלבים, חתולים וחיות מחמד מכל הסוגים.

פנייה לוטרינר אשדוד לחיסונים עבור הכלב

אם אתם זקוקים לחיסון הכלב כמה שיותר מהר, לא רצוי שתדחו את מועד החיסונים. פנייה לוטרינר אשדוד בבית החולים לבעלי חיים, תאפשר לכם לחסן את כלבכם בכל החיסונים המומלצים והמחוייבים על-פי החוק.

כמה עולים חיסונים לכלב אצל וטרינר?

אם אתם רוצים לדעת כמה יעלו לכם החיסונים לכלב שלכם אצל וטרינר, כדאי לכם לפנות כבר עכשיו לבית חולים לבעלי חיים הנמצא קרוב אליכם. בית החולים מצויד במכשור מתקדם המאפשר לכלב שלכם לקבל טיפול מקצועי ואת האבחונים הטובים ביותר למחלות ולדלקות.

איפה יש וטרינר דרום מקצועי?

בחיפוש אחר וטרינר דרום הארץ, תוכלו למצוא את בית החולים הוטרינרי באשדוד. בית חולים וטרינרי אשדוד מספק שירותים רפואיים לכל בעלי הכלבים תושבי הדרום בכלל וכל בעלי הכלבים תושבי העיר אשדוד בפרט. צוות בית החולים כולל רופאים בעלי ניסיון רב בטיפול בכלבים בכל הגילאים והסוגים. הטיפול בכלב דורש השקעה לא מבוטלת, ולכן חשוב לפנות למרכז רפואי מקצועי אשר יספק לכם את השירות הטוב ביותר לכלב שלכם.

קביעת תור לחיסונים אצל וטרינר באשדוד בבית החולים הוטרינרי

רוצים לקבוע כבר עכשיו חיסונים לכלב? צרו קשר עם בית חולים וטרינרי אשדוד בטלפון המופיע בתחתית הדף, וקבעו תור לחיסונים ביום ובשעה המתאימים לכם ביותר. אם אתם מחפשים וטרינר באשדוד, תדעו שבית החולים הוטרינרי בעיר הוא המרכז הרפואי הטוב ביותר לכלבים.